11 feb. 2013

Första inlägget.

Tydligen var jag tvungen och göra ett första inlägg för att kunna redigera mallen... Inte för jag riktigt har något att skriva än men det kommer väl?

I den här bloggen får ni reda på vilken stor bitterfitta jag är, hur rolig jag är, hur smart jag är men framför allt hur o-duktig jag är. En helt ärlig blogg dvs. För att göra detta ännu roligare så klämmer vi in lite fiktion i vardagen som annars är så himmelskt tråkig. Men förutom lögner så finns det också en hel del sanning, nästan så mycket sanning så det är plågsamt, men det klarar vi väl av? Ja annars är det väl bara att sluta läsa. Men om du slutar läsa redan nu får du ju aldrig veta om jag faktiskt väljer att fortsätta med den här bloggen eller inte. Att starta bloggar, skriva 10 inlägg och sen ge upp är ju "my thing" och nu gör jag ett ytterligare försök. Nu undrar ni ju säkert "vad fan ska den här bloggen handla om egentligen?!" för jag har ju gett en ganska flummig förklaring. Vänta och se... always leave them wanting more...

För att ingen ska bli sårad eller kränkt, för vi är ju alla så kränkta idag, så byter jag ut namn och datum på vissa händelser jag ska beskriva. Sen vet ni ju inte om det faktiskt har hänt eller vad som har hänt eller om det bara är en metaforisk förklaring på känslor eller situationer alldeles för trista för att faktiskt förklara helt ärligt. Yes. Det här låter som ett bra första inlägg.

Ni som tycker om mig kommer ju fortsätta läsa. Ni som inte tycker om mig kommer också att läsa bara för att ni ska få lite mer anledningar till att tycka illa om mig. Hur som helst så är det bra att ni läser och gärna kommenterar, håll mig igång liksom!

Iallafall.
(är det nu jag ska skriva chacha hejdå bloggen xoxoxo?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar