13 feb. 2013

Faktiskt...

Okej... okej... jag förstår att ni som läser här måste tänka "fy fan vilken surfitta" och att det enda jag gör är och hatar och att jag är en jävligt hatisk person privat. Svaret är nej. Jag ska inte behöva försvara mig men gör det ändå för jag är så jävla mesig. 1. Jag gör självhjälp-videor på youtube där jag försöker hjälpa andra med bland annat självskadebeteende och depression. 2. Jag har inte jättemånga tittare men när någon skriver till mig i privat meddelande eller i kommentarerna där svarar jag ALLTID oavsett problemen de beskriver eller liknande. Jag VILL hjälpa folk. 3. Jag är så snäll och mesig att du skulle kunna försöka mörda mig och jag skulle förlåta dig ändå.

Så jag vill bara klargöra detta igen; den här bloggen är skriven i humoristiskt syfte och jag skriver inte om verkliga händelser utan bara saker jag plötsligt kom och tänka på eller såg i en serie/film men IBLAND kan det komma inlägg baserade på verkliga händelser. Om du som känner mig och är vän med mig känner dig kränkt eller utpekad av mina inlägg så kontakta mig om det så jag kan förklara för jag vill inte såra någon jag bryr mig om. Det hände redan av det andra inlägget jag la ut här och jag är glad att den vännen konfronterade mig så jag kunde förklara att det verkligen inte handlade om henne som gick igenom en liknande situation. 

EDIT; Och om det faktiskt är så att jag skriver om något du gör/har gjort och du vet det själv så kommer det inte förändra vad jag tycker om dig som person men det finns säkerligen saker jag gör som du inte tycker om. Men det får ju inte dig att hata MIG utan bara HANDLINGEN eller hur? Så jag pekar inte ut dig som person!


Det sticker som nålar i fingrarna för jag måste publicera det här och för att jag är så jävla mesig så jag inte ens kan hålla mig till ETT inlägg om det här xD MEN OKEJ, DET HÄR ÄR SISTA GÅNGEN JAG FÖRSVARAR MIG. Punkt.

Jag älskar jordgubbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar