13 feb. 2013

Ett inlägg om ingenting.

Måste fixa någon slags header till denna bloggen... en såndär fancy som alla andra har. Och så borde jag sluta svära, men jag tycker jag låter tuff då. Gör jag det? Jag tycker iallafall det :$ Lite mer badass över min gulligulligulliga stil som innebär rosa och vita kläder, ljusblont hår och söta accesoarer hihi fnizz. Jag är verkligen för söt... eller ja nu lät det ganska roligt och ego... och jag tycker det är lite roligt att med tanke på hur jag ser ut så är min musikstil HELT fucked. Jag ÄLSKAR Raubtier och Rammstein - de är mina absolut favoritband och jag har tillochmed sett Raubtier live en gång på James här i Halmstad och det var ett av de mest häftigaste och bästa kvällarna i mitt liv... dock bortsett från fjortis-snefyllan jag fick samma kväll efter att ha fått i mig för mycket av den billiga cidern och för många shottar jägermeister... Hur jag betedde mig när jag kom hem till Crippe får jag höra än idag och skäms lika mycket varje gång. Förutom de två banden lyssnar jag mycket på industrial/EBM/aggrotech och alla andra jävla genrer som spelar in där vilket är elektronisk musik ofta med mycket aggression eller liknande. Favoritbanden där är för tillfället Nachtmahr, Aesthetic Perfection och Mind.in.a.box. Sen gillar jag också metal, såklart, som alla andra, hoppas jag, och just nu är jag inne mycket på folkmetal eller melodisk metal. Och metal blandat med elektronisk och industrial är verkligen underbart. Lyssnar mycket på Eluveitie just nu och även In Flames som också är ett av mina absoluta favoritband. Oj nu har jag visst babblat på om sånt ingen egentligen är särskilt intresserad av eller ja iallafall inte jag.

Jag hatar såna typiska bloggar som skriver om sånt som är helt... ointressant. Jag HATAR såna bloggar som skriver om sin vardag på ett tråkigt sätt för man kan faktiskt skriva om sin vardag på ett intressant sätt som min syster Emma. Men sen finns det ju dom... äcklena... förlåt om du nu äger en sådan blogg... men.. ja... jag tycker inte om det. Jag hatar bilder på mat, te eller kaffe, en fot och solsken ochsåvidare... -.- blir galen.

Vad ville jag med detta inlägget? Skenet kan bedra? Jag vet ingenting hahahhahah förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar