11 juli 2014

Min älskade.

Det är stunder som dessa, dagar som idag, som jag verkligen inser vilken fantastisk pojkvän jag har. Jag är en dramaqueen, en nojig kork och de saker jag överreagerar på tar Daniel med en axelryckning, samtidigt som jag inte känner att jag inte blir tagen på allvar. Det lugnar ner mig något enormt och han hetsar inte mina dramaqueen-sidor. "Det är väl inte någon big deal" säger han och radar upp lösningar och påminner mig då ännu en gång om att vi är ett team, vi är ett par, vi är partners. Jag behöver inte känna att jag är ensam i allt längre, för jag har någon som stöttar mig, på alla möjliga sätt. Det är det jag har behövt och letat efter så länge - någon som man verkligen känner att man är ett med. Varje gång jag känner att världen faller samman omkring mig tänker jag "men jag har ju Daniel" och det har jag verkligen, jag VET att jag har honom och jag VET att han stöttar mig. Han är min klippa, min styrka, min man, min pojkvän, min älskade, min varg, min Khal, min Ragnar - MIN MIN MIN MIN! Mitt allt.
Tack för att du står ut med mig. Du är bäst.

1 kommentar:

  1. Awh, så fint vill jag också ha det en vacker dag. <3

    SvaraRadera