30 juli 2014

Healing crystals.

Har äntligen köpt kristaller! :D

Jag köpte 16 st, 4 olika sorter.


Jag köpte 5 st av sorten Amethyst.
Vad den gör;

  • En amethyst vid din säng hjälper att ta bort mardrömmar.
  • Den kan bota huvudvärk och spänningar.
  • Den hjälper att kämpa emot missbruk.
  • Den hjälper även mot både psykisk och fysisk smärta.




Jag köpte 4 st av sorten Rose Quartz. Den kallas för "the Love Stone"
Vad den gör;
  • Den hjälper att förlåta, släppa ilska och svartsjuka.
  • Den kan även hjälpa att älska dig själv såsom låta andra älska dig. 
  • Om man har en rose quartz under huvudkudden hjälper den dig att sova bättre. 
  • Den gör dig mer fertil (även om jag inte behöver det direkt)





Jag köpte 5 st av sorten Rhodonite
Vad den gör;
  • Den tar bort emotionella ärr och smärtor från det förflutna.
  • Den hjälper att förlåta.
  • Den hjälper att bygga självförtroende. 
  • Den sägs vara bra mot hud-defekter så som ärr. 





Jag köpte även 2 st av sorten Clear Quartz. Den är den största stenen inom healing. 
Vad den gör;
  • Den hjälper kroppen komma in i balans. 
  • Den hjälper dig se saker klarare.
  • Den tar bort negativ energi. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar