23 dec. 2013

Tack.

Snart är det här året slut, och jag kan inte vara mer glad för det. Det här året har varit ett utav de värsta åren i mitt liv och jag har stött på motgångar jag aldrig tidigare stött på och jag har kämpat mer än vad någon någonsin kan ana för att överleva. Jag har varit nere på botten, verkligen varit nere på botten och jag har varit fast där alldeles för länge. Jag kan inte säga att jag har kommit upp eller att jag är på god väg upp - men det är inte lika hopplöst hela tiden längre. Jag kan lova att jag kommer fortsätta kämpa så som jag har gjort och jag vägrar att ge upp.
Jag förstår att jag har varit väldigt svår att ha o göra med, speciellt när jag haft så svårt att öppna upp mig. Jag har haft svårt att ta emot hjälp och dessutom be om den när jag har behövt den vilket har varit en påfrestning inte bara för mig utan också för de som bryr sig om mig.

Jag la ut en bild på min instagram på två människor som jag ville ge lite extra cred; Jenni och Malin - men det finns så många fler. Det skulle ta lång tid att skriva upp alla person för person men jag hoppas att du som läser det här känner dig träffad.
Tack för att ni stått ut med mig ytterligare ett år, tack för att ni stöttat mig ytterligare ett år, tack för att ni har gett mig en anledning till att kämpa ytterligare ett år och tack för att ni bara existerar för eran existens är anledning nog för mig att fortsätta kämpa. 
Jag älskar er, så otroligt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar