17 mars 2013

Poly-fucking-vore!

Hittat den här nya grejen (hittat och hittat, Dollie tipsade) som varit helt sjukt roligt de senaste dagarna. Man gör egna kläd-sets och jag har speciellt gjort olika karaktärer från filmer och serier, t.ex så gjorde jag och min syster en del Disney-prinsar/manliga karaktärer i tjejversion.Här nedan visar jag några jag har gjort :D http://blinktoes.polyvore.com/ och jag har aldrig brytt mig om mode eller någonting tidigare, alltid varit... TOTALT ointresserad men det här är SÅ roligt!!!!















Jag har även gjort Amy, Bernadette och Penny från Big bang theory :) och en massa andra!!!! Kolla in och gör egna, seriöst det är så JÄVLA roligt :D http://www.polyvore.com/

3 kommentarer:

  1. Va? Var det du och Emma som komponerat ihop dom kläderna?? Vissa var ju riktigt fina :-o

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. alla på den sidan jag länkade är mina! :) men emma har också ett konto! hon gjorde aladdin och jafar t.ex.! fråga henne om länken! ja jag ska göra en på dig <3

      Radera