18 apr. 2014

Kärleeek.

"Jag är nöjd med mitt liv, jag trivs i din närvaro"
Jag var din redan när du skrev till mig för första gången, på ett sätt. Jag ville bli din, i framtiden. Jag skulle försöka bli din. Det handlade inte bara om att du skulle tillhöra mig utan jag ville tillhöra dig också. Det är så annorlunda från tidigare. Oftast är det så att man vill kalla någon för sin egen men gärna själv vill försöka vara så fri som möjligt, för lägger man sig i någon annans armar sådär kan det bli fel. Det känns inte alls fel med dig, inte på något sätt. Jag VÅGAR säga att jag tillhör dig utan att jag ska känna mig kvävd eller rädd och när jag säger att jag tillhör dig så menar jag verkligen hela mig, hela.. alltet... om man säger så.

Vi har redan gått igenom väldigt mycket tillsammans men varje minut med dig är som bland molnen för din närvaro, din kärlek och ditt väsen är det bästa jag vet. Du gör mig hel och lycklig på ett sätt som ingen annan någonsin lyckats med. Även om det inte håller för alltid som vi så gärna vill så spelar det ingen roll, du ger mig allt i nuet och jag tvivlar inte en sekund på att du kommer fortsätta ge mig allt... och framförallt så vet jag ju hur jag känner. Jag kommer fortsätta ge dig all min kärlek och hela mitt liv så länge jag bara kan, för du är värd det, och jag är värd det. Du är mitt allt, du och Sansa, och jag kan äntligen pusta ut och känna att "den delen" av mitt liv är färdig. Jag har i princip allt jag vill ha nu och resten kommer av sig själv med tiden.

Igår åkte du hem efter en hel vecka här hos mig och nästa gång kan du förhoppningsvis stanna längre. Jag ser fram emot livet som jag ska spendera med dig för jag har aldrig känt mig så tillfreds i någon människas närvaro innan. Jag kan andas och jag kan våga existera och framförallt våga vara mig själv utan att bli dömd eller hånad... och du tar emot allt som är mig med öppna armar... och du älskar varje liten del utav mig, även de delarna jag själv föraktar...
"Jag har aldrig känt såhär för någon innan, du är det jag letat efter i mitt liv"

Daniel, min älskade Daniel. Du är perfekt. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar